Vallási és egyéb megtévesztések, hazugságok

Keresztény vallás hazugságai

Keresztény vallás hazugságai

Bibliai ellentmondások: Mi “isten” neve?

2023. február 13. - Mancshu

Jehova

2Mózes 6:2-3
Az Isten pedig szóla Mózeshez és monda néki: Én vagyok az Úr. Ábrahámnak, Izsáknak és Jákóbnak úgy jelentem meg mint mindenható Isten, de az én Jehova nevemen nem voltam előttük ismeretes.

Féltékeny

2Mózes 34:14
Mert nem szabad imádnod más istent; mert az Úr, akinek neve féltőn szerető, féltőn szerető Isten ő.

Vagyok

2Mózes 3:14
És monda Isten Mózesnek: VAGYOK AKI VAGYOK. És monda: Így szólj az Izráel fiaihoz: A VAGYOK küldött engem ti hozzátok.

Ezen kívül még sok egyéb néven is van említve a bibliában. Most gondolkozzunk. Minden dolognak, élőlénynek, tárgynak van neve, ahogy ismerjük. Ez minden nyelven más és más, de a jelentése ugyan az. Tulajdonneve viszont csak egyetlen egy van mindennek. Egy személyt mindig ugyan azon a néven szólítunk ahogy ismerjük. Olyan nincs, hogy naponta, hetente, havonta vagy évente mindig változtatja a nevét valaki. A bibliában viszont megfigyelhetjük, hogy “isten” mindig máshogy hívja, nevezi magát. Folyamatosan változtatja a nevét, a megszólítását. Itt a következő ellentmondás:

Jakab 1:17
Minden jó adomány és minden tökéletes ajándék felülről való, és a világosságok Atyjától száll alá, akinél nincs változás, vagy változásnak árnyéka.

Nos, ha nincs nála változás, akkor a nevét miért változtatja állandóan? Ez így nagyon gáz!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamisvallas.blog.hu/api/trackback/id/tr6418048650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása